Translate

Translate

2013. július 1., hétfő

Nyári témák - vizes - bálnás :)

Lassan visszatérünk a normális hétköznapokba, szerencsére Minike nagyon hamar átvészelte a betegséget és gyors gyógyulásnak indult. A szünet pedig elkezdődött, ketten várják itthon a jobbnál-jobb ötleteket, amiben nincs is hiány. :)

Ma egy gyorsan elkészíthető ötletet hoztam, amit akár az esti fürdőzésnél is bevethetünk "csalogatónak", de akár a kertben az erkélyen is kipróbálhatunk (jó idő esetén).
 Ebben a szuper jó könyvben találtam az ötletet :



Íme a leírás és a képek (elnézést, most ez nem saját).

Szükséges:
vastag karton (ha tartósat szeretnénk, akkor én gumilapot ajánlanék, de most én is kartonból csináltam)
ceruza,
szívószál
lufi

Megrajzoljuk a bálnát egy félbehajtott kartonra.
Kivágjuk, majd színezzük, dekoráljuk.
Egy téglalapocskát feltekerünk a szívószálra és megragasztjuk, hogy nehogy szétcsússzon. Kb. olyan magas legyen, mint a bálna magasságának a fele.

 
 Lehúzzuk a szívószálról és rárgasztjuk a bálna belsejébe.
Egy kis négyzet alakú papírra rajzolunk egy kört (én 1 centest használtam) és körbevágjuk. Egy kis lyukat fúrunk a közepébe és kitágítjuk akkorára, hogy beleférjen - szorosan a szívószál.
Körbevágjuk, majd belehelyezzük a lufi szájához.
Beledugjuk a szívószálat, másik felét a bálnára ragasztott papír hengerbe dugjuk és pici nyílást vágunk a bálna hátán, amin kidugjuk a szívószálat.




 
 
Vizet töltünk bele és már csak spriccelni kell. :)
 





Jó játékot kívánunk: Ági és Peti

Sok szeretettel várlak A HáziManóKuckó facebook csoportjában. Csak kattints ide: https://www.facebook.com/groups/484201874985583/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése